• Kalite Yönetim Sistemimizi ISO 9001:2015 standardının tüm gereklerini yerine getirecek şekilde
dökümante edip, belgelendirmek ve sürekli iyileştirmek,
• Sektöründe ilk müteşebbis firmalardan biri olan müessesemizin, firma bilinirliğini daha da
arttırarak ve ürün portföyünü genişleterek, potansiyel müşteri ve hedef sektör havuzunu
geliştirmek,
• Doğal kaynaklara ve çevreye saygılı bir anlayışla, oluşabilecek tüm riskleri göz önünde
bulundurarak çalışmak,
• Kaliteli, güvenilir ve talep edilen zamanda döküm üreterek müşteri memnuniyetini en üst
düzeyde tutmak,
• Uygun fiyat politikası ile müşterilerimizi piyasa koşullarında rekabetçi ve varlığını
sürdürebilir kılmak,
• Teknolojik gelişmeleri de kullanarak verimli çalışma yöntemleri geliştirmek,
• Tüm ilgili paydaşlarımız ile tarafların birbirlerine katkı sağladığı, barışçıl ve etkin bir
çalışma sistemi ve ortamı oluşturmak,
• Emniyet, yaşanan devri idrâk, müşteriye karşı fevkalâde nazik ve terbiyeli davranmak
ilkelerini firmaya ticari ruhu olarak nakşetmek,
• Katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak ve bu amaçla tüm süreçlerimizde
liderliği ve çalışanlarımızın katılımını teşvik etmek, gerekli eğitimlerin alınmasını sağlamak
ve bunların takibini yapmak,
• Çalışan ve müşteri memnuniyetine, beklentilerine duyarlı olmak,
• Çalışanlarımızın sürekli eğitim ile gelişimini sağlamak,
• Ürün kalitemizi etkileyecek teknoloji ve gelişmeleri takip ederek kendimizi sürekli yenilemek,
• Tedarikçilerimiz ve müşterilerimizi kaliteye teşvik ederek, karşılıklı işbirliği ve güvenle
çalışmak,
• Sistemimizi sürekli iyileştirerek, en verimli ve ekonomik şekilde çalışmak,
• Yönetim sistemleri hedeflerini oluşturmak, gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmek,
• Geçerli yasal mevzuatlara ve müşteriyle anlaşılan gıda güvenliği gereklerine uygun çalışmak,
• Sosyal çevre, müşteri ve çevre bilinci odaklı sektörel gelişmeleri araştırarak adapte etmek ve
uygulamak,
• Çevreye ve doğaya duyarlı teknolojiler kullanarak sürdürülebilirliği desteklemek,
• Yürürlükteki İSG ve çevreyle ilgili mevzuatlara uymak,
• Müşteri memnuniyetsizliklerini yasal şartlara uygun ve tarafsızlık ilkesiyle çözmek,
• Müşterilerin maddi ve manevi mağduriyetlerini önlemek,
• Farklı iletişim kanallarıyla müşterilerin memnuniyet veya memnuniyetsizliklerini kolayca
iletebilmesini sağlamak,
• Öneri ve şikayetlerin eğitimli personelce değerlendirilmesini sağlamak,
• Müşteri odaklı hizmet ve geri bildirim konusunda personele düzenli eğitim vermek,
• Müşteri önerileri ve teknolojik gelişmelere dayalı olarak sistemimizi sürekli iyileştirmek,
• Müşteri taleplerine en iyi şekilde karşılık vererek “müşteri odaklılık” anlayışını
geliştirmek.